نمونه گزارش فیزیکی
https://www.yassell.ir
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
نمونه گزارش فیزیکی
دسته بندی : گزارش کارورزی,,
  • بازدید : (3165)

فرم مربوط به گزارش فیزکی از مدارس

 مشخصات ساختمان

نام مدرسه : آموزشگاه راهنمایی شهدای معلم 2          

مالکیت : دولتی               موقعیت جغرافی :     استان تهران           

شهرستان اسلام شهر                 بخش مرکزی                                    سال احداث  :  1354             مساحت کل : 1728 مترمربع

مساحت حیاط : 1059 متر مربع                         

 طبقه هم کف : 552 متر مربع        طبقه اول : 582 متر مربع

سرایداری :  60 متر مربع             زیر زمین :  21 مترمربع          

 سرویس بهداشتی :  17 متر مربع              تعداد طبقات : 2   

 نوع ساختمان : آجری         ضخامت دیوار ها : 40سانتی متری         

 نمای ساختمان : سیمان زبره  به رنگ سبز کم رنگ        

سیستم  گرمایشی : شوفاژ با سوخت مصرفی  گاز    

 سیستم سیم کشی ساختمان :  از نوع توکار

 

وضعیت مکان آموزشگاه  :

ساختمان آموزشگاه از سمت غرب در مجاورت خیابان 10 متری   می باشد ومقابل آموزشگاه  منازل مسکونی وجود دارد در قسمت شرقی میدان میوه و تره با ر اسلام شهر  می باشد در جنوب ساختمان مدرسه ی راهنمایی نمونه دولتی سید رضی واقع است .

باتوجه به موقعیت  آموزشگاه ، مشکل خاصی از نظر تولید صدا یا آلودگی بهداشتی برای دانش آموزان وجود ندارد و موقعیت مکان آموزشگاه مناسب است .

وضعیت کلی ساختمان :

درب ورودی  در قسمت غربی ساختمان و  رو به خیابان 10متری  واقع شده است ودارای دودرب در کنار هم است که درب کوچک به ابعادmm1  برای رفت و آمد دبیران و دانش آموزان در نظر گرفته شده است و درب بزرگ به ابعاد mm2 جهت ورود و خروج اتومبیل ها تعبیه شده است . بالای درب ورودی تابلوی مدرسه نصب شده است که از ورق فلزی است و نام مدرسه با رنگ روغن روی آن نوشته شده  است .

 کف حیاط از آسفالت نرم پوشیده شده است  و دارای  دو مجرای  خروج  آب  جهت  هدایت   آبهای  جاری  از جمله آب باران می باشد 

در سمت چپ و کنار درب ورودی اتاق نگهبانی قرار دارد در ضلع جنوب غربی  حیاط سرویسهای بهداشتی و آبخوری تعبیه شده است .در ضلع جنوب شرقی حیاط سرایداری به همراه ساختمان بوفه ( تعاونی ) قرار گرفته است . پارکینگ خودرو ها در ضلع شمالی واقع در  پشت ساختمان قرار دارد .

یک مخزن آب استوانه ای شکل که بدنه ی آن به رنگ پرچم ایران رنگ آمیزی شده است ودر ارتفاع 5متری قرارداردچشم انداز خاصی داشته و نشان از قدمت طولانی آموزشگاه دارد .ودر حال حاضر از آن استفاده نمی شود. چهار سطل زباله در گوشه و کنار حیاط تعبیه شده است .

 در ضلع جنوبی ساختمان سکوی اجرای مراسم صبحگاهی و پرچم برافراشته بربالای میله  به چشم می خورد .

دیوار های حیاط با نقوش زیبایی از مناظر طبیعت طراحی شده است و در بعضی قسمتها ی دیوار سخنانی از بزرگان با رنگ روغن  نقش بسته است . ساختمان با توجه به قدمت 32 ساله دارای بافت قدیمی است .

 نمای ساختمان با سیمان زبره به رنگ سبز کم رنگ پوشیده شده است .

تقسیم  فضاها و پلان  ساختمان به گونه ای خاص و متفاوت از ساختمانهای آموزشی  حال حاضر می باشد.

 جلوی درب ورودی  ساختمان ، تراسی به ابعاد mm3 وجوددارد و دارای ستونهایی به ابعادcm40×cm40 می باشد وسطح آن به اندازه دو پله از سطح حیاط بالاتر است .

در طبقه ی هم کف آموزشگاه ، دفتر مدیر ، اتاق معاونت ، اتاق رایانه جهت  امور دفتری ، سرویس بهداشتی کارکنان ، آبدار خانه ، اتاق دفترداران ، دفتر دبیران ، کتابخانه ، اتاق ورزشی ، اتاق تکثیر و سه کلاس درس وجود دارد .

در طبقه ی  اول ، نماز خانه ، آزمایشگاه و 6 کلاس درس دایر است .

بررسی موارد

حیاط

فضاهای سبز : محوطه حیاط فاقد هرگونه فضای سبز می باشد و لازم است که در کنار ه های دیوار حیاط به فاصله های معین درخت کاشته شود و همچنین در قسمتهایی از محوطه  باغچه هایی  که دارای  گل و چمن باشد تعبیه گردد.

سرویسهای بهداشتی : در جنوب غربی حیاط احداث شده است و به مساحت 17 متر مربع می باشد نمای ساختمان آجری است و عایق پشت بام، مدت مدیدی است که  قیر و گونی شده است  و نیاز به ایزوگام دارد . تعداد 8 سرویس بهداشتی وجود دارد . دیوار های داخلی آن با کاشی به رنگ زرد و به  ابعاد cm20×cm20 به ارتفاع 2 متر پوشیده شده است . درب دو سرویس بهداشتی  شکسته است   و  نیاز  به تعمیر  دارد  با  توجه  به  آمار  دانش آموزان  که 246 نفر  می باشند  بطور تقریب  برای هر 30 نفر  دانش آموز یک سرویس بهداشتی وجود دارد که با توجه به آمار استاندارد برای هر50 نفر  یک سرویس بهداشتی ،  این امکانات  بسیار مناسب است .

آبخوری : تعداد 9 شیر آبخوری در خارج از ساختمان سرویسهای بهداشتی قرار دارد که  3 شیر آبخوری  نیاز به تعمیر دارد .

در کنار شیر های آبخوری لوله کشی مایع دستشویی تعبیه شده است ودارای مخزنی به گنجایش  20 لیتر می باشد .

زمین بازی : دارای یک زمین بازی فوتسال به ابعاد m 40 × m20 در حیاط  قراردارد و دروازه ها فاقد تور می باشد زمین والیبال به ابعادmm18 درجنوب حیاط مجاور سرویسهای بهداشتی است زمین والیبال خط کشی شده و دارای تور می باشد.

 پارکینگ : رو باز بوده و به مساحت 72 متر مربع در پشت ساختمان واقع شده است و دارای در ب اختصاصی   به ابعادmm2  می باشد .

ساختمان

سرایداری  :  ساختمان در جنوب شرقی حیاط به مساحت 60 متر مربع واقع شده اشت ودارای یک حیاط اختصاصی 40 متر مربعی می باشد که تعدادی درخت بلند درمحوطه ی  آن  وجود دارد ساختمان دارای 2 اتاق ، آشپزخانه ، سرویس بهداشتی و حمام

 می باشد و آبگرم کن حمام  از نوع گازی دیواری می باشد .سیستم سرمایشی ساختمان از نوع  کولر آبی است که در پشت بام نصب شده است ودارای دو کانال جریان هوا می باشد . دیوار ها و سقف دارای درز و ریختگی نمی باشد . رنگ آمیزی دیوار های داخلی  به رنگ آبی کم رنگ است  ،رنگ چهار چوب به رنگ زرد است رنگ درب ها سبز است و  رنگ سقف  سفید از نوع پلاستیک  است پایین دیوارها قرنیز  10 سانتی متری به کار رفته است .

نگهبانی  :  اتاقی به ابعاد mm 5/2 می باشدکه در کنار درب درودی  ساختمان قرارداردو بنای آن  آجری بوده و با روکش سیمانی پوشش داده شده است دیوار ها و سقف دارای درز و ریختگی نمی باشد . سقف آن به اندازه ی 70 سانتی متر  دارای بالکن است داخل اتاق فاقد هر گونه امکانات  می باشد .

بوفه  :  اتاقی به ابعاد  mm2  می باشد که به قسمت شمالی  ساختمان سرایداری  متصل شده است دارای یک پنجره است  برروی دیوار های آن مناظر طبیعی با رنگ روغن طراحی شده است و رنگ دیوار های داخلی آن آبی کم رنگ است . اداره ی آن به عهده ی سرایدار است .

موتور خانه : در زیرزمینی به ابعاد mm 5/3     قرار دارد زیر زمین در شمال شرقی ساختمان در زیر دفتر مدیریت واقع است ونوع سوخت آن گازی می باشد   .

 اداری

اتاق مدیریت :  این اتاق در طبقه هم کف در کنار راه پله  قرار دارد دارای

ابعاد m 5/3 × m6   است و ارتفاع سقف و ارتفاع آن 3 متر است دیوارهاو سقف  سالم بوده و هیچگونه درز و ریختگی وجود ندارد . 2 پنجره در به ابعادmm 5/2   است پنجره ها دارا ی پرده از نوع لوردراپه به رنگ آبی کم رنگ می باشدارتفاع پنجره ها از کف زمین 1 متر است .

که اندازه ی مناسب آن 60 الی 70 سانتی متر می باشد سطح کلی پنجره ها 10 متر مربع و سطح کلی دیوار ها 57 متر مربع است

 دیوار زیرپنجره ها  به اندازه ی 20سانتی متر  دارای تو رفتگی می باشد که درآن رادیاتور های شوفاژ تعبیه شده است .

لوله های شوفاژ در پایین دیوار ها قرار دارد . پوشش دیوار ها اندود گچ می باشد و پایین دیوار ها قرنیز 10 سانتی متری به رنگ کرم  به کار رفته است .

پوشش  کف اتاق موزاییک  بوده و قابل شستشو است رنگ دیوارهااز نوع روغنی مات به رنگ  آبی پوشیده شده است ،

اما به حد کافی کم رنگ نیست سقف با رنگ پلا ستیک سفید رنگ آمیزی گردیده است .

 درب اتاق به رنگ سبز می باشد رنگ چهارچوپ به رنگ زرد می باشد و با رنگ دیوار ها تناسبی   ندارد .  سقف دارای 2 مهتابی است که به فاصله 5/1 متری از یکدیگر نصب شده اند  میزان خیرگی نور مهتابی ها بسیار کم است ، نور از سمت شمال به اتاق می تابد اما با توجه

به مساحت اتاق و  ابعاد پنجره ها ، نور طبیعی اتاق بسیار مناسب است  یک پنکه سقفی قدیمی بین دو مهتابی نصب شده است

در اتاق مدیریت وسایل و اقلام ذیل موجود است دو میز اداری  که یکی از آنها از نوع چوبی است ودیگری فلزی با روکش سطح چوبی  است هر  دو میز  دارای  ابعاد cm150×cm 80 می باشد

 و به ارتفاع  80 سانتی متر است  دو میز  کوچک  دارای

 ابعاد cm50 ×cm  80 ازنوع چوبی که سطح آن از شیشه است و ارتفاع میز  40 سانتی متر می باشد دو صندلی چرخ دار ، 9 مبل راحتی به رنگ سبز  ، دو کمد چوبی  شیشه خور ، 1 کمد فلزی اداری ، 2 فایل اداری فلزی ، یک دستگاه تلویزیون رنگی 21 اینچ به همراه یک دستگاه ویدئو ، گاو صندوق جهت نگهداری اسناد مالی ، یک تابلو اعلانات ، یک درختچه ی مصنوعی آناناس ، 2 تابلوی درصد قبولی که بر دیوار نصب است تابلویی از تصویر امام (ره ) و رهبر معظم انقلاب  برروی دیوار جلوه ا ی خاص و معنوی  به اتاق داده است.

اتاق معاونت : اتاقی رو به حیاط و به ابعادm5/3×m3 می باشد ارتفاع اتاق 3 متر است دارای دو رادیاتور شوفاژ است که در زیر دیوار پنجره تعبیه شده است . پوشش دیوار ها اندود گچ می باشد .پایین دیوارهااز  قرنیز 10سانتی متر ی به رنگ کرم پوشیده شده است.

پوشش  کف اتاق موزاییک  بوده و قابل شستشو است . دیوار ها و سقف دارای درز و ریختگی نمی باشد. رنگ دیوارها  آبی کم رنگ است رنگ چار چوب زرد ، رنگ درب سبز ، رنگ سقف با رنگ پلاستیک پوشش داده شده  است .

یک پنجره به ابعاد m5/2m×2  در اتاق است ارتفاع پنجره  از کف اتاق   1متر است  . نور از سمت جنوب به اتاق می تابد که بسیار مناسب است  .یک  تابلوی اعلانات  به ابعادcm 100×cm50 در اتاق نصب شده است .

اتاق دارای یک مهتابی است  سیستم سرمایشی اتاق کولر آبی است یک دستگاه آمپلی فایر بربالای  دیوار، در کنار پنجره نصب است  در اتاق دو میز به ابعادcm 80×cm 150  ، یک فایل فلزی اداری و پنج صندلی وجود دارد .

اتاق دفترداران : اتاقی به ابعادmm6 می باشد ارتفاع اتاق 3 متر است . پوشش دیوار ها اندود گچ می باشد، دیوارهاو سقف  سالم بوده و هیچگونه درز و ریختگی وجود ندارد .پایین دیوارهااز  قرنیز 10سانتی متر ی به رنگ کرم پوشیده شده است . پوشش  کف اتاق موزاییک  بوده و قابل شستشو است . رنگ  دیوارها آبی کم رنگ ، رنگ چار چوب زرد ، درب به رنگ سبز ، رنگ سقف سفید است . اتاق دارای دو درب است یک درب در کنار اتاق مدیر،

 به ابعادmm2 می باشد و درب دوم مجاور آبدار خانه به ابعادm 2×1m   است   اتاق دارای  دو مهتابی است  وفقط از نور مصنوعی  بهره می گیرد و فاقد    پنجره است

 دو میز  به ابعادcm 150×cm80 و دو صندلی وجود دارد تعداد  10 کمد فلزی جهت نگهداری پرونده ها در اتاق موجود  است .

اتاق رایانه جهت امور دفتری: اتاقی رو به حیاط و به ابعادm5/3×m3 می باشد ارتفاع اتاق 3 متر است دارای دو رادیاتور شوفاژ است که در زیر دیوار پنجره تعبیه شده است . پوشش دیوار ها اندود گچ می باشد .پایین دیوارهااز  قرنیز 10سانتی متر ی به رنگ کرم پوشیده شده است.

پوشش  کف اتاق موزاییک  بوده و قابل شستشو است . دیوار ها و سقف دارای درز و ریختگی نمی باشد. رنگ دیوارها  آبی کم رنگ است رنگ چار چوب زرد ، رنگ درب سبز ، رنگ سقف با رنگ پلاستیک پوشش داده شده  است .

یک پنجره به ابعاد m5/2m×2  در اتاق است ارتفاع پنجره  از کف اتاق   1متر است  . نور از سمت جنوب به اتاق می تابد که بسیار مناسب است اتاق دارای یک مهتابی است  سیستم سرمایشی اتاق کولر آبی است . تعداد 4 دستگاه رایانه که هرکدام شامل کیس ، مانیتور ، موس و کیبورد  می باشد  در اتاق موجود است و از آنها فقط برای امور دفتری استفاده می باشد .

اتاق تکثیر : اتاقی به ابعادmm5/1  و به ارتفاع 3 متر است پوشش دیوار ها اندود گچ می باشد .پایین دیوارهااز  قرنیز 10سانتی متر ی به رنگ کرم پوشیده شده است. دیوار ها و سقف دارای درز و ریختگی نمی باشد. رنگ دیوارها  آبی کم رنگ است رنگ

 چار چوب زرد ، رنگ درب سبز ، رنگ سقف با رنگ پلاستیک پوشش داده شده  است . یک دستگاه کپی  در این اتاق موجود است .

کتابخانه: دارای اتاقی به ابعاد mm7/5   و به ارتفاع 3 متر است دارای دو رادیاتور شوفاژ است که در زیر دیوار پنجره تعبیه شده است . پوشش دیوار ها اندود گچ می باشد .پایین دیوارهااز  قرنیز 10سانتی متر ی به رنگ کرم پوشیده شده است و بالای آن دارا ی سنگ به ارتفاع 1 متراز نوع پلاک  به رنگ کرم می باشد .

پوشش  کف اتاق موزاییک  بوده و قابل شستشو است . دیوار ها و سقف دارای درز و ریختگی نمی باشد. رنگ دیوارها  آبی کم رنگ است رنگ چار چوب زرد ، رنگ درب سبز ، رنگ سقف با رنگ پلاستیک پوشش داده شده  است .

دو  پنجره به ابعاد m5/2m×2  در اتاق است ارتفاع پنجر ه ها از کف اتاق    1 متر است  . نور از سمت جنوب به اتاق می تابد که بسیار مناسب است دیوار زیرپنجره ها  به اندازه ی 20سانتی متر  دارای تو رفتگی می باشد که درآن رادیاتور های شوفاژ تعبیه شده است . لوله های شوفاژ در پایین دیوار ها قرار دارد .

اتاق دارای 4 مهتابی  می باشد .چینش  کتابها به صورت چهار قسمت  داستانی ، علمی ، مذهبی و آموزشی می باشد البته از این اتاق به عنوان اتاق بسیج هم استفاده می شود که دارای چندین زونکن پرونده های دانش آموزان عضو می باشد دفتر ی برای ثبت  تحویل و تحول کتابها به دانش آموزان  وجود دارد .

اتاق ورزش :  این اتاق دارای ابعاد  mm7/5   می باشد و به ارتفاع 3 متر است دارای دو رادیاتور شوفاژ است که در زیر دیوار پنجره تعبیه شده است . پوشش دیوار ها اندود گچ می باشد .پایین دیوارهااز  قرنیز 10سانتی متر ی به رنگ کرم پوشیده شده است و بالای آن دارا ی سنگ به ارتفاع 1 متراز نوع پلاک  به رنگ کرم می باشد .

پوشش  کف اتاق موزاییک  بوده و قابل شستشو است . دیوار ها و سقف دارای درز و ریختگی نمی باشد. رنگ دیوارها  آبی کم رنگ است رنگ چار چوب زرد ، رنگ درب سبز ، رنگ سقف با رنگ پلاستیک پوشش داده شده  است . دو  پنجره به ابعاد m5/2m×2  در اتاق است ارتفاع پنجر ه ها از کف اتاق    1 متر است  . نور از سمت جنوب به اتاق می تابد که بسیار مناسب است اتاق دارای 4 مهتابی  می باشد دیوار زیرپنجره ها  به اندازه ی 20سانتی متر  دارای تو رفتگی می باشد که درآن رادیاتور های شوفاژ تعبیه شده است . لوله های شوفاژ در پایین دیوار ها قرار دارد . در این اتاق یک کمد فلزی که دارای وسایل مختلف ورزشی  است وجود دارد دو میز  تنیس روی میز  تاشو به رنگ آبی  جهت استفاده دانش آموزان درزنگ ورزش اختصاص داده شده است .

آبدار خانه : اتاقی به ابعاد mm5/2 است که در مقابل اتاق معاونت قرار دارد دیوار های اتاق تا ارتفاع  2 متربا  کاشی به رنگ زرد پوشیده  شده است قسمت بالای دیوارها اندود گچ بوده وبه رنگ آبی کم رنگ می باشد رنگ سقف با رنگ سفید پلاستیک پوشیده  شده است کف آبدارخانه موزاییک بوده و قابل شستشو می باشددر اتاق یک اجاق گاز رومیزی ، کابینت و ظرف شویی وجود دارد  .

اتاق دبیران :اتاقی به ابعادm 7/5×m6   است ارتفاع سقف 3 متر است دو  پنجره به ابعاد m5/2×m2  در اتاق است که دارای پرده از نوع لوردراپه به رنگ آبی کم رنگ می باشد .ارتفاع پنجر ه ها از کف اتاق    1 متر است  اتاق دارای 4 مهتابی  می باشد دیوار زیرپنجره ها 

به اندازه ی 20سانتی متر  دارای تو رفتگی می باشد که درآن رادیاتور های شوفاژ تعبیه شده است . لوله های شوفاژ در پایین دیوار ها قرار دارد پوشش بالا ی دیوار ها اندود گچ می باشد .پایین دیوارهااز  قرنیز 10سانتی متر ی به رنگ کرم پوشیده شده است و بالای آن دارا ی سنگ به ارتفاع 1 متراز نوع پلاک  به رنگ کرم می باشد . رنگ دیوارها  آبی کم رنگ است رنگ چار چوب زرد ، رنگ درب سبز ، رنگ سقف با رنگ پلاستیک پوشش داده شده  است .ابعاد درب اتاق  cm100×cm20/2 می باشد. دراتاق دو تابلوی اعلانات  به ابعادcm 100×cm50 نصب شده است ، یک یخچال 12 فوت در کنار پنجره قرار دارد دو کمد وسایل معلم که هر کدام دارا ی 16 کمد قفل دار است وجود دارد ، 2 میز شیشه ای به ابعادcm 100×cm40 ، 12 صندلی راحتی  ،

سرویس بهداشتی دبیران :  اتاقی به ابعادm5/1×m1 می باشد.  یک پنجره به ابعاد cm 40×cm100 که در زیر سقف قرار دارد. سطح دیوار ها کاشی شده است و به رنگ سفید است، کف دستشویی موزاییک بوده و قابل شستشو می باشد . سقف با رنگ سفید رنگ آمیزی شده است یک لامپ 100 وات  از نوع حبابی بر سقف نصب شده است دستشویی دارای سیستم تهویه ی هوا می باشد .

 دارای یک سیفون و دستشویی سرامیک به رنگ سفیدکه دارای شیر آب گرم و سرد است  و یک آیینه که بر بالای آن نصب شده است، ظرف مایع دستشویی بر دیوار در زیر آیینه نصب شده است انباری :اتاقی به مساحت 2متر مربع است زیر  راه پله واقع است به همین دلیل ارتفاع  آن  متغیراست و از 5/1 متر تا 3 متر می باشد  از این اتاق  برای نگهداری وسایل و اقلام خدماتی 

استفاده می شود.

رنگ دیوار ها و سقف آبی کم رنگ است رنگ چار چوب زرد و رنگ درب سبز می باشد دارای یک لامپ حبابی 100 وات می باشد .

سالن ( راه رو ) : سالنی به مساحت 70 مترمربع است از شکل خاصی برخوردار است دارای طول 15 متر است عرض آن  متغیر است در قسمتی عرض آن 2 متر و در قسمتی عرض آن 5 متر  است ارتفاع سقف 3 متر است. پایین دیوارهااز  قرنیز 10سانتی متر ی به رنگ کرم پوشیده شده است و بالای آن دارا ی سنگ به ارتفاع 1 متراز نوع پلاک  به رنگ کرم می باشد فقط قسمت مشرف به درب ورودی از نور طبیعی بهره می گیرد سالن دارا ی 10 مهتابی  است کف سالن  موزاییک بوده و قابل شستشو می باشد.  پوشش بالا ی دیوار ها اندود گچ می باشد وبه رنگ آبی کم رنگ می باشد رنگ سقف با رنگ سفید پلاستیک پوشیده  شده است در چهار قسمت از سطح بالایی دیوار ها مناظر زیبایی از طبیعت   با رنگ روغن نقاشی شده است دو تابلوی اعلانات به  ابعادcm 100×cm50نصب شده است .سالنی با همان وبژگی ھا در طبقه  ی

اول وجود  دارد .

نمازخانه : سالنی  به ابعادm 10×m10  می باشد ارتفاع سقف  3 متر است در طبقه ی دوم قرار دارد  دارای سه پنجره است که ابعاد هر کدام m5/2×m2 است ارتفاع پنجره ها از کف اتاق 1متر است  مه ارتفاع استاندارد آ ن 60 الی 70 سانتی متر است . دارای 8 مهتابی است که با فاصله ی 5/1 متری از یکدیگر بر سقف نصب شده است ، یک باند بلند گو در گوشه ی نماز خانه برروی دیوار نصب شده است . رنگ دیوار ها و سقف آبی کم رنگ است رنگ چار چوب زرد و رنگ درب سبز می باشد درب ورودی از نوع چوبی  چهار لنگه می باشد  کف نماز خانه با موکت پوشیده شده است .

کلاس های  درس :

 12 کلاس درس در مدرسه دایر است3 کلاس اول  که تعداد دانش آموزان پایه اول 84 نفر  است سه کلاس دوم  که مجموع آنها 75 نفر  و سه کلاس سوم  که مجموع آنها 87 نفر می باشد . مجموع دانش آموزان مدرسه 246 نفر است .

 ابعاد کلاسها mm7/5 می باشد ارتفاع سقف 3 متر است ضخامت دیوار ها  40 سامتی متر است ، دیوار ها و سقف دارای درز و ریختگی نمی باشد. پایین دیوارهااز  قرنیز 10سانتی متر ی به رنگ کرم پوشیده شده است و بالای آن دارا ی پوشش سنگ به ارتفاع 1 متراز نوع پلاک  به رنگ کرم می باشد .

کف کلاس ها  موزاییک بوده و قابل شستشو است دارای دو پنجره به ابعاد  m5/2×m2 می باشد ارتفاع پنجره ها از کف کلاس  1 متر است .سطح کلی پنجره ها از سطح کلی کلاس 10مترمربع  به 2/70 مترمربع است . دیوار زیر پنجره ها دارای تورفتگی می باشد که در آن رادیاتور شوفاژ تعبیه شده است  لوله های آب گرم شوفاژ ازکف کلاس  در پایین دیوار ها عبور داده شده است .

درب تمام کلاس ها فلزی است و ابعاد درب کلاس cm100×cm20/2 می باشد ، محل درب کلاس درجلوی کلاس می باشد .

 رنگ دیوار ها آبی کم رنگ از نوع روغنی مات است و قابل شستشو ننیست . رنگ سقف با  رنگ پلاستیک سفید پوشش داه شده است رنگ  چار چوب زرد و رنگ درب سبز می باشد ، که رنگ دیوار ها ودرب تناسبی با هم ندارند و رنگ دیوار ها و درب کلاس به اندازه ی کافی کم رنگ نیست .کلاس  دارای 4 مهتابی است که به فاصله ی 2 متری از یکدیگر بر سقف نصب شده اند ، کلاس هایی که در سمت شمالی ساختمان واقع می باشند جهت تابش نور به کلاس و میزان خیرگی نور  بسیار مناسب است  پنجره ی کلاسها فاقد هرگونه پرده می باشد .

هر کلاس دارای 20 نیمکت چوبی به رنگ آجری می باشد درهر  کلاس  یک میز و یک صندلی معلم موجود است نیمکتها در سه ردیف چیده شده است ابعاد نیمکت ها cm 120×cm34 که تفاوت چندانی با اندازه ی استاندارد آن ندارد اندازه ی نشیمن نیکت ها cm120×cm25  است .

تناسب نیمکتها با صندلیها با پای دانش آموزان 42 سانتی متر است که بسیار مناسب است ارتفاع میز نیکت ها 70 سانتی متر است که ارتفاع 79 سانتی متر مناسب تر است به هنگام جابجایی ، نیمکتهاتولید صدا می کنند ،  سطح نشیمن صندلی معلم  cm  40 × cm60 است. 

ارتفاع صندلی معلم 60 سانتی متر است ابعاد میز معلمcm 100×cm 60 می باشد

که استاندارد  می باشد

حجم برای هردانش آموز 5/4×6/3 در متر مکعب است  تعداد دانش آموزان هر کلاس  بطور تقریبی 28 نفر است وبا توجه به مساحت  کلاس که 2/34 متر مربع است مساحت برای هر

 دانش آموز 2/1 متر مربع است که با توجه به اندازه ی استاندارد

آن یعنی 5/0 متر مربع  برای هر دانش آموز بسیار مناسب است  .

انداز ه ی تخته ی کلاس m2/3 ×m25/1  وسیمانی  به رنگ سبزتیره ی  مات  است اندازه ی مناسب تختهm 5/1×m5/3 است و تمیز و سالم می باشدسطح آن هموار است و مناسب برای 

و مناسب برای  نوشتن است .ارتفاع تخته از کف کلاس 70 سانتی متر است که اندازه مناسب

آن 1 متر است و دارا ی سکو نمی باشد وضعیت تخته نسبت به دید دانش آموزان خوب است

فاصله ی تخته تا اولین نیمکت دانش آموزان 5/1 متر است که اندازه ی مناسب آن 5/2 متر

می باشد  در کلاس هایی که درقسمت شمالی  ساختمان  واقع است تخته به درستی نصب شده است و نور از سمت چپ به اتاق و  رو به  تخته می تابد که مناسب است کلاس هایی که در سمت جنوبی قرار دارند این مهم رعایت نشده است.

 و نیز تعدادی از شیشه های پنجره این کلاس ها به جهت جلوگیری از  تابش نور شدید خورشید رنگ شده است . در هر کلاس یک سطل زباله وجود دارد .

 

آزمایشگاه :  دو اتاق برای آزمایشگاه در نظر گرفته شده است  اتاقی به ابعادm 5 ×m 5/4   و ارتفاع 3 متر است از  این اتاق برای انجام آزمایش  ها  استفاده می شود دارای یک پنجره به ابعاد  m5/2×m2 است تعداد17 نیمکت چوبی به رنگ آجری وجود دارد، 1 میز کار به ابعاد mm2/ که یک گیره فلزی برروی آن نصب شده و نیز1 یک میز معمولی به ابعاد m5/1×m1  وجود دارد ، یک تخته به ابعادmm1  بردیوار نصب شده است آزمایشگاه دارای تهویه می باشد . اتاق دوم به ابعاد m5/3×m6 است و به ارتفاع 3متر است از این اتاق برای  نگهداری وسایل آزمایشگاه استفاده می شود در این اتاق 2 قفسه بزرگ ، یک کمد فلزی ، 6 کمد شیشه ای  1 فایل  و 1 میز کار به ابعادm2/1×m2/1وجود دارد آزمایشگاه  تا حدودی مجهز است  .

رنگ دیوار ها آبی کم رنگ از نوع روغنی مات است و قابل شستشو ننیست . رنگ سقف با  رنگ پلاستیک سفید پوشش داه شده است رنگ  چار چوب زرد و رنگ درب سبز می باشد ، که رنگ دیوار ها ودرب تناسبی با هم ندارند و رنگ دیوار ها و درب کلاس به اندازه ی کافی کم رنگ نیست دیوار ها قابل شستشو نیستند .کلاس  دارای 4 مهتابی است که به فاصله ی 2 متری

از یکدیگر بر سقف نصب شده اند . پایین دیوارهااز  قرنیز 10سانتی متر ی به رنگ کرم

پوشیده شده است .

در آزمایشگاه  لوله کشی آب سرد و  گرم برای شستشوی وسایل آزمایشگاهی  وجود ندارد لوله کشی گاز نیز  تعبیه نشده است . نکات ایمنی بصورت مکتوب برای دانش آموزان بر روی دیوار نصب نشده است برچسب شناسایی بر روی وسایل و اقلام وجود ندارد لباس کار و دستکش ایمنی جهت استفاده هنگام آزمایش  موجود نبود .فیوز ایمنی در آزمایشگاه نصب نشده است . در اتاق کپسول آتش نشانی وجود ندارد .

امکانات

کارکنان آموزشی    21نفر ، ادار ی  3 نفر ، یک نفر خدمتگزار و یک نفر سرایدار در می باشند

کلاسهای  فوق برنامه در مدرسه دایر است در پایه ی اول یک کلاس زبا ن ، یک کلاس ریاضی تشکیل شده است . درپایه ی دوم یک کلاس زبان ، یک کلاس ریاضی ، درپایه ی سوم یک کلاس زبان و یک کلاس ریاضی تشکیل شده است .

دانش آموزان این آموزشگاه در سال تحصیلی 86-85 رتبه های علمی و ورزشی زیر را کسب نموده اند در المپیاد ریاضی 2 نفر   رتبه ی  دوم و سوم راکسب نموده اند .

 رتبه ی دوم مسابقات فوتسال

رتبه اول دو میدانی

رتبه ی دوم فوتبال زمین چمن

بخشنامه اداری در دفتر اندیکاتور ثبت می گردد  .

تمام نامه های اداری ارسالی به دوایر  در دفتر ارسال مراسلات ثبت و اضاء گرفته می شود .

دفتر  نمودار انضباطی توسط مدیر به وسیله ی کامپیوتر طراحی شده و صحافی شده و توسط معاون مدرسه تمام موارد انضباطی از قبیل غیبت و تاخیر و  تشویق و تنبیه در آن ثبت می شود .

دفتر حضور و غیاب کارکنان هر روز  بررسی و غیبت و تاخیر آنان ثبت و گزارش می شود



مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • خدیجه می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1394/8/26/2 و 12:12 دقیقه ارسال شده.

    ضمن سلام وخسته نباشید خدمت شما همکار گرامی...
    بنده دانشجو معلم رشته ی علوم تربیتی ترم 4 می باشم مطالبی که در وبلاگتون گذاشتین برای نوشتن روایت خیلی کمک کرده اما یه سوال:
    استادای کارورزی ما می گن سعی کنین روایت هارو به صورت داستان بنویسیم.اما این نمونه ایی که شما گذاشتین موردی هست اشکال نداره آیا؟؟؟؟؟
    روایت نوشتن خیلی سخته مخصوصا اینکه همه چی تو ذهنت باشه اما نونه چی جوری رو برگه بیاره.وحشتناکه
    با دیدن نمونه هایی که گذاشتین فکر کنم از تجربه های زیادی در روایت نوشتن برخوردار باشیدخوشحال میشم در نوشتن این کار سخت به بنده کمک کنین.
    سپاسگذارم...
    سلم.در خدمتم

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: